Petran Kaappi

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Petran Kaappi

Viesti  Petra lähetetty Su Elo 14, 2011 2:36 pm

Nimi: Petra Björkman eli tutummin Petra
Ikä: Olen iältäni 19 vuotta joten olen siis syntynyt vuonna 1992
Aloittanut hoitamisen: 24.Heinäkuuta.2011
Hoitohevonen: Billie Jean "Pipsa"

Tällainen olen: Rakastan vaikeita- ja projektihevosia yli kaiken. Kouluratsastuksessa olen kisannut HeA ja rataesteissä 140 cm, maastoesteissä en ole kisannut, mutta maastoestetunneilla ollaan hypätty jotain 80 cm. Maastoesteitäkin voisin jossain vaiheessa alkaa kisaamaan, jos se vaan tulee ajankohtaiseksi. Olen luonteeltani todella puhelias ja huumorintajuinen. Tulen myös kaikkien kanssa toimeen, mutta silloin kun suutun, niin suutun todella ja siinä ei oikein mitkään anteeksipyynnöt auta. Lepyn kyllä myös parinpäivän päästä todella helposti, joten kannattaa minun antaa olla pari päivää omillaan ja sitten pyytää anteeksi.

Ulkonäkö: Minulla on punaruskeat keskiselkään ylttävät hiukset, joita pidän tallilla yleensä letillä tai ponnarilla. Minulla on smaragdin vihreät silmät ja minun lempivärini on vaaleansininen. Talleilla en pukeudu kovinkaan tyylikkäästi, mitä nyt minulta löytyy horzen merkkivaatteita ja hienot saappaat, mutta mitäs siitä. Kumminkin tallin ulkopuolella minuun iskee kauhea paniikki, että en näyttäisikään hyvältä. Joten panostan siis muualla kuin tallilla todella paljon ulkonäkööni. Tallilla tyydyn vähäisiin meikkeihin, mutta tallin ulkopuolella käytän todella paljon meikkiä ja minulla on myös tekoripset silloin.

Petra
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Viestien lukumäärä: 7
Ikä: 15
Hoitohevonen: Billie Jean "Pipsa"

Näytä käyttäjän tiedot http://www.yksityistalliros.suntuubi.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa