Pipsalle projekti-intoutunutta hoitajaa? // hoitaja löydetty
:: Hoitajatoiminta :: Hoitajahaut
Sivu 1 / 1 • Jaa •
Pipsalle projekti-intoutunutta hoitajaa? // hoitaja löydetty

Juttuhan olisi seuraava - Billie Jean kaipailisi itselleen hoitajaa. Pipsa tahtoo hoitajan, jolla on hyvät hermot, ja jolla olisi intoa viedä projektihevosta eteenpäin. Vaikka onkin kiltti, osaa neiti olla nuoren ikänsä vuoksi aina välillä hieman höperö ja ennalta-arvaamaton, joten tämän vuoksi en nyt mielelläni antaisi tammaa aloittelijan käsiin. Onko Pipsa unelmiesi hoitohevonen? Jos on, lähetä vapaamuotoista hakemusta tähän alle, ja katsomme, mikäli onni potkaisee juuri sinua. Potkaisija ei tosiaankaan siis ole Pipsa!
Viimeinen muokkaaja, Nelli pvm Ti Heinä 26, 2011 1:57 pm, muokattu 1 kertaa

Nelli- Tallityttö ja Pipsan omistaja

- Viestien lukumäärä: 246
Hoitajaksi (:
Moi! Oisin kiinnostunut Pipsan hoitamisesta. Itse olen hoitanut virtuaalimaailmassa jo varmaan kohtapuoliin 7 vuotta, joten virtuaalimaailmasta kokemusta löytyy. Pari omaa talliakin on mulla ollut, mutta tuon Slawik kuva tapauksen takia, olen ne joutunut poistamaan. Enkä ole sittemmin jaksanut enään yrittää uusia tehdä. Myös Slawik tapauksen takia olen joutunut luopumaan myös talleista joilla olen aikoinaan hoitanut, ja nyt aloittelin sitten etsimään uusia. Olen vienyt monta hevosta eteenpäin talleilla, ja minulta löytyy tilanteeseen kuin tilanteeseenkin kärsivällisyyttä hevosten kanssa. Etsin nimen omaan tavallaan tämmöistä projekti heppaa, ja nyt löytyi minulle mieluinen.
IRL itsestäni
Olen 96 syntynyt tyttö porvoosta olen ratsastanut suunnilleen neljä vuotiaasta lähtien, ja oma hevonen on tällä hetkellä ajankohtainen. Lisätietoja minusta saa jos haluaa tietää minusta jotain vielä enemmän.
VRL itsestäni
Olen täällä myös 96 syntynyt tyttö. Minulla on punaruskeat keskiselkään ylttävät hiukset, joita pidän tallilla yleensä letillä tai ponnarilla. Minulla on smaragdin vihreät silmät ja minun lempivrini on vaaleansininen. Talleilla en pukeudu kovinkaan tyylikkäästi, mitä nyt minulta löytyy horzen merkkivaatteita ja hienot saappaat, mutta mitäs siitä. Kumminkin tallin ulkopuolella minuun iskee kauhea paniikki, että en näyttäisikään hyvältä. Joten panostan siis muualla kuin tallilla todella paljon ulkonäkööni. Rakastan vaikeita- ja projektihevosia yli kaiken. Kouluratsastuksessa olen kisannut HeA ja rataesteissä 140 cm, maastoesteissä en ole kisannut, mutta maastoestetunneilla ollaan hypätty jotain 80 cm. Maastoesteitäkin voisin jossain vaiheessa alkaa kisaamaan, jos se vaan tulee ajankohtaiseksi.
Toivoisin todella paljon että saisin Pipsan hoitsukseni.
IRL itsestäni
Olen 96 syntynyt tyttö porvoosta olen ratsastanut suunnilleen neljä vuotiaasta lähtien, ja oma hevonen on tällä hetkellä ajankohtainen. Lisätietoja minusta saa jos haluaa tietää minusta jotain vielä enemmän.
VRL itsestäni
Olen täällä myös 96 syntynyt tyttö. Minulla on punaruskeat keskiselkään ylttävät hiukset, joita pidän tallilla yleensä letillä tai ponnarilla. Minulla on smaragdin vihreät silmät ja minun lempivrini on vaaleansininen. Talleilla en pukeudu kovinkaan tyylikkäästi, mitä nyt minulta löytyy horzen merkkivaatteita ja hienot saappaat, mutta mitäs siitä. Kumminkin tallin ulkopuolella minuun iskee kauhea paniikki, että en näyttäisikään hyvältä. Joten panostan siis muualla kuin tallilla todella paljon ulkonäkööni. Rakastan vaikeita- ja projektihevosia yli kaiken. Kouluratsastuksessa olen kisannut HeA ja rataesteissä 140 cm, maastoesteissä en ole kisannut, mutta maastoestetunneilla ollaan hypätty jotain 80 cm. Maastoesteitäkin voisin jossain vaiheessa alkaa kisaamaan, jos se vaan tulee ajankohtaiseksi.
Toivoisin todella paljon että saisin Pipsan hoitsukseni.
Petra- Vierailija
Vs: Pipsalle projekti-intoutunutta hoitajaa? // hoitaja löydetty
Heippa Petra!
Ikäsi vähän mietitytti, mutta koska joka tapauksessa vaikutat asiasi osaavalta ja kylmähermoiselta tyypiltä, saat alkaa hoitamaan Pipsaa :--) Kiitos, kun nimenomaan minun tammamammaani haluat hoidella, varsinkin kun näin kesällä olen kiireinen.
Ikäsi vähän mietitytti, mutta koska joka tapauksessa vaikutat asiasi osaavalta ja kylmähermoiselta tyypiltä, saat alkaa hoitamaan Pipsaa :--) Kiitos, kun nimenomaan minun tammamammaani haluat hoidella, varsinkin kun näin kesällä olen kiireinen.

"Tyyppi"
Miten muuten saan käyttäjänimen tänne, kun en pysty kirjoittamaan ennen sitä mitään tarinaa Pipsasta. Jos viitsisit neuvoa, tai sanoa ylläpitäjälle tästä.
Petra- Vierailija
Löysin sen (:
Löysin sen miten pystyin tekemään sen "tyypin", muuten ajattelin kans tota mun URL ikää ja ajattelin vaihtaa sen 19 vuotiaaksi. Jos ei siis haittaa?

Petra- Uusi tuttavuus

- Viestien lukumäärä: 7
Ikä: 15
Hoitohevonen: Billie Jean "Pipsa"

Jeps, vaihda vaan :--)
Ai niin, sun täytyy sitten mennä Myllavìkin tasojen mukaan.
Ai niin, sun täytyy sitten mennä Myllavìkin tasojen mukaan.

Eli?

Petra- Uusi tuttavuus

Nyyt ymmärsin. Ilmottelenko sit aina sinne samalle foorumille kuin muut siitä että olen saanut täyteen tietyn viestimäärän? Voisin oikeastaan alkaa hoitelemaan Pipsaa tuolla sen omassa hoitokirjassa (:

Petra- Uusi tuttavuus

Taso siis vaihtuu automaattisesti kun viestit ovat täynnä, sinun ei tarvitse mitään erikseen ilmoittaa :)

Okei (:

Petra- Uusi tuttavuus

Sori ):
Sori etten oo viel alottanu hoitamaan, mut mun oikee elämä ei oo tällä hetkellä millään parhaimmalla mallilla, mut yritän täs jossain vaihees alotella, mut nyt lähen kumminki viikoks ruotsiin, niin en kerkee tällä viikolla alottamaan...

Petra- Uusi tuttavuus

:: Hoitajatoiminta :: Hoitajahaut
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa